L’Oréals storsatsing: Articulate 360 skal gjøre e-learning smartere og enklere

15 august, 2023 in Nyheter

Selskapet L’Oréal har produsert skjønnhetsprodukter i over 110 år og har i løpet av disse årene opparbeidet seg en unik portefølje bestående av 36 ulike og kompletterende varemerker. I dag er L’Oréal et av verdens ledende selskaper på skjønnhetsprodukter. 

Bærekraft, forskning og innovasjon er kjernen i L’Oréals strategi og derfor velger de å satse på EdTech. 

Nå blir det enklere for L’Oréal å gjøre verden vakrere ved hjelp av god utdanning. Det populære skjønnhetsselskapet har nemlig valgt det mest populære verktøyet for å skape e-learning: Articulate 360.

Velkommen til å kontakte oss

Velkommen til å kontakte oss

Fyll i dine opplysninger så kontakter vi deg

×

Velkommen til å kontakte oss

Fyll ut dine opplysninger så kontakter vi deg